Kviečiame susipažinti su Ūkio ministerijos parengtu informacinių gidu apie Socialinį verslą.

Kviečiame susipažinti su Ūkio ministerijos parengtu informacinių gidu apie Socialinį verslą. Jame pateikiama informacija apie svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti, kuriant socialinį verslą: socialinio verslo sąvoka, skirtumai nuo kitų socialinės ekonomikos subjektų, socialinio verslininko profilis, socialinio verslo nauda, praktiniai socialinio verslo vystymo aspektai.

Nuo 2015 m. balandžio 3 dienos yra patvirtinta Ūkio ministro įsakymu Socialinio verslo koncepcija. Socialinio verslo koncepcijos tikslas – nustatyti socialinio verslo bendruosius principus, problemines sritis ir išskirti pagrindinius uždavinius, siekiant skatinti socialinio verslo plėtrą. Koncepcijos patvirtinimas atvers kelią aktyvesnėms diskusijoms socialinio verslo ir socialinių inovacijų klausimais, socialinių verslų plėtrai, paskatins kurtis socialinius klasterius – teritoriniu pagrindu tarpusavyje veikiančias susijusias organizacijas.

Socialiniam verslui būdingas labai platus veiklos spektras. ES valstybėse narėse socialinis verslas dažniausiai veikia trijose srityse: integracijos į darbo rinką, asmeninių paslaugų ir socialiai atskirtų vietovių vystymo. Atsižvelgiant į socialinės ekonomikos raidos tendencijas ES, socialinio verslo plėtra Lietuvoje taip pat turėtų vykti dviem kryptimis – skatinant tradicinį privatų verslą įsitraukti sprendžiant socialines problemas ir skatinant nevyriausybines organizacijas savo veikloje taikyti verslo modelius.

 

Visą informaciją jus rasite čia: http://ukmin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/verslo-aplinka/smulkiojo-ir-vidutinio-verslo-politika/socialinis-verslas